Kernactiviteiten
Naast het opstellen van beleid, procedures en reglementen verlenen wij bovenal praktisch advies en resultaatgerichte ondersteuning op het gebied van P&O.
Concreet betekent dit dat we ons bezighouden met:
- het opstellen van organisatieschema's
- het opstellen van functieomschrijvingen
- de functiewaardering en beloning
- de toepassing van arbeidsvoorwaarden, CAO- en personeelsregelingen
- de selectie en aanname van nieuwe medewerkers
- het opstellen arbeidsovereenkomsten
- begeleiding en verslaglegging van functioneringsgesprekken
- advisering over opleiding en loopbaanplanning
- ziekteverzuimmanagement
- arbeidsomstandigheden
- personeelszorg
- personeelsbeheer, aanleggen personeelsdossiers
- conflicthantering
- mediation
- ontslag
Hiernaast zijn wij op interim-basis actief bij grote (internationale) bedrijven, ter vervanging van de HR-manager en/of omdat er tijdelijk extra ondersteuning en/of expertise nodig is.
Kortom:
Bij WE P&O-consultancy kunt u terecht voor al uw vragen op het gebied van personeelszaken!