Kernactiviteiten

Naast het opstellen van beleid, procedures en reglementen verlenen wij bovenal praktisch advies en resultaatgerichte ondersteuning op het gebied van P&O.

Concreet betekent dit dat we ons bezighouden met:
  1. het opstellen van organisatieschema's
  2. het opstellen van functieomschrijvingen
  3. de functiewaardering en beloning
  4. de toepassing van arbeidsvoorwaarden, CAO- en personeelsregelingen
  5. de selectie en aanname van nieuwe medewerkers
  6. het opstellen arbeidsovereenkomsten
  7. begeleiding en verslaglegging van functioneringsgesprekken
  8. advisering over opleiding en loopbaanplanning
  9. ziekteverzuimmanagement
  10. arbeidsomstandigheden
  11. personeelszorg
  12. personeelsbeheer, aanleggen personeelsdossiers
  13. conflicthantering
  14. mediation
  15. ontslag

Hiernaast zijn wij op interim-basis actief bij grote (internationale) bedrijven, ter vervanging van de HR-manager en/of omdat er tijdelijk extra ondersteuning en/of expertise nodig is. 

Kortom:
Bij WE P&O-consultancy kunt u terecht voor al uw vragen op het gebied van personeelszaken!